sikiş video izle AND Seks İzle »

16 Ocak 2010 Cumartesi

Komşu Kızıyla Sikiş Videosu

Geçen gün komşu kızı gelmişti.Bizden geçen hafta tuz almış ve geri vermeye gelmişti. Bende bundan çok hoşlandım tabi evde ne anne nede baba vardı.Kızı kapıda görünce ben biraz bakayım diye içerde bekledim kızda zaten yollu gibiydi.Ondan sonra birden baktımki içeri damlamış ben bakayım diye raflara eğildi.

Eğilmesiyle birlikte götü kabak gibi meydana çıktı , benim aletse iyice dikleşmişti . Kız ayağı kalkınca bunu farketti ben ise içeride sikiş video izle yordum. Kız birden sesini duyunca korktum o ise hiçbirşey olmamış gibi devam etti. Tam evden çıkacaktı ki benim aletin dimdik olduğunu gördü tuzu masanın üstüne koyup üstüme atladı. sikiş video izleyorsun demek ha dedi . Bende birşey diyemedim

İçeriye kadar sevişerek gittik daha sonra çılgınlar gibi yaladı beni ve her tarafına boşaldım sikiş video izlerken bile böyle şeyler görmemiştim.sikiş video izlerken gördüğüm adamlar bile iyi boşalmıştım onun suratına.

0 yorum: